Hög mysfaktor

allt är nystädat, allt är tvättat o klart jag är ren o fin
myskläderna är på
ljusen är tända
här luktar gott
jag är insmord me godaste lotionen
jag funderar över morrondagen

* ska försöka bli klippt
* sola
* Handla mat

det är dem sakerna som liksom jag ska försöka prioritera :)
snackat länge om o klippa mig, så känner att jag måste ta tag i d
ska nog göra lite slingor oxå, men får se vad jag kan få tag i imorron....
aja då håller vi tummarna för att d blir av imorron iallafall :P haha
ska iallafall sova ut, utan nån klocka....
så vi får se hur dax jag slår upp ögonen... :)


åhh hoppas jag får en tid imorron

nu ska jag mysa ner mig i soffan....
sen ska jag hoppa ner i min underbart doftande nybäddade säääng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0