Kärlek?

Man tänker på det hela tiden..
Vissa tillfällen är jag stark, jag älskar o vara själv...
men inom mig finns ändå hela tiden ett tomrum
som längtar efter att fyllas...
Jag väntar på honom, han den där som är menad för mig, bara mig...
Ganska galet hur mycke jag tänker på det, ibland helt omedvetet
Saknar alla små saker, små saker som betyder så mycke..
Fast sen känner jag ju samtidigt detta att jag älskar denna frihet
Vet nog egentligen inte vad jag vill, inte förren man hittar den där perfekta
När det bara slår gnistor direkt....
Då inget annat spelar någon roll
när man känner sig helt trygg
trygg i någon annans famn, o man släpper in någon in på sitt liv
man river muren som man själv så starkt har byggt upp
man öppnar sig själv och blir sårbar
men vad gör d?
Man är ju så trygg, trygg i någon annans händer
Jag behöver inte längre kämpa, kämpa för lr emot
Allt bara faller på plats
Och vi delar på allt....
Det är väl det man behöver, för att släppa in någon annan
Hur mycke jag än saknar d, så kan man inte få den känslan me vem som helst...
så jag har helt enkelt bestämt mig för o vänta...
Jag letar liksom inte
klart jag tänker på d
men försöker mer ta d som d kommer
Jag tror på Kärleken!!
Den kommer komma till mig oxå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0