oj!

Redan mycke avklarat :D
Solat, promenerat, städat, tvättat,  o lagar lite lätt mat :D

shiiiit o kl e bara 12 haha fantastikt

musiken ligger på hög nivå, fönsterna är öppna för vädring, o solen tittar fram :D

just d, jag har typ  läst ut boken snart
börjar jag läsa den går d snabbt.....
så intressant
o jag har redan fällt tårar för boken.... o dess historia

ska ta o moppa golvet oxå så här är riktigt fräscht inne...

snart kommer maxi till malmö så jag kan få min älskade mobil :D ihh

som jag saknar deeeen :P

sugen på bowling ikväll :) hoppas....

Emme o Jag ikvällish iallafall :D haha

Imorron fyller en viss person år......
önskar att saker o ting inte var som dem e......

men nu e dem ju d, o jag försöker verkligen göra saker till d bästa jag kan.....

nu ska jag äta upp :D gooooott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0