Påsk

Hoppas alla har haft en trevlig påsk...
själv har jag knappt märkt av den
har varit ute o jobbat så hade påsken i Sthlm...
Känns inte som något speciellt om man inte är med sin familj!

Jag har nu haft hand om tåget på egen hand, ahhh galet..
haha idag va sjukaste resan, shises va mycke d va o göra... folk e galna :P hahaha
fast roliga :D
har vatt riktigt skoj, o har vatt me om en del..
Ganska skönt att d blir litesånna här turer som är lite galna medans jag fortafarnde har min handledare me mig...

Min första tur själv - blev 15 min försening
Andra turen själv - Vi kom i Tid :D haha

Gick o träna efter jobb, sen tog jag en promenad hem...
Man måste älska vädert i malmö, va ute o gick i sthlm igår, så sjukt jäkla kallt asså....
Kom hem o skulle se om där fanns nån tvätttid idag lr imorron, o d fanns d....
d fanns nu direkt, så upp o samla ihop all tvätt o sen in me d :)
skönt o få d gjort så man inte behöver ägna hela sin lediga dag åt d.... :D

Sjukt sugen på o resa iväg, o verkligen ha semester..
Lr så vill jag flytta o lämna landet i ett år kanske, haha två helt olika saker, men jag tänker på båda....

Nä om man skulle ta o dammsuga oxå, så slipper jag ju d imorron oxå :D

ja jag tror jag gör d

Hej Svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0