Roligaste

Shiiiiit så kul jag hade igår...
så längesen jag hade såhär kul ute....
dansade sattan
mingla som en mingelprinsessa
Drack drinkar som aldrig förr.....
kom sjukt billigt undan....
träffade massa folk
fick erbjudande :P ?!? haha

Kvällen började me mig o min käääääära vän
Emme kom hem till mig, vi satte igång o började dricka.....
vi hittade perfekta musiken, kom riktigt i stämmning....
fy fan, tänk att 2 personer kan göra en sån förfest :P
haha
sen stack vi ut o kvällen bar av till Etage
sååååå kul där va... så bra musik, så bra folk
fy fan va heeeeeeta :P hahahaha

image151


Jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig med baby! Ja fan va ball vi hade...bästa förfesten ever..hahaha=)

2008-03-17 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0