sååå snygg

igår kom mammsi o hämta mig :)
vi fixa en klocka, då tiden tydligen är rätt viktig i mitt nya yrke... :)
jag har bara klockor utan sekundvisare så ick en ny av mamma :)
o när vi då väntade på att dem skulle fixa me den, så den blev rätt storlek o så, så hittade jag en sååååå sjukt snygg åhh så snygg skinn jacka
precis va jag har letat efter,,,
inte så fruktansvärt kort att man visar hela magen, snygg längd liksom...
stor krage
svart
skit cool....
haha så glad :D

Igår stack jag sen iväg me tåget :)
ags igen :D
sov i sthlm
skit kul att Nella va me, så när vi kom fram gick vi till hotellet, fräscha till oss lite o sen stack vi iväg o åt lite, sen satte vi oss på puben....
tog några drinkar...
sen på nattens timmar gick vi tebax till hotellt o sov :D

Åt så sjukt god frukost idag... ahhh där fanns allt o jag bombade :p
haha längesen jag åt en så stor frukost :)

sen var d ju dax att åka tebax till Malmö....
Under denna turen gjorde jag utropen, haha o d gick faktiskt bra :D
men shit va nervös jag vaaaaa....

Panther :P

Bara för jag bär en jacka me SJ betyder inte d att jag vte var allt ligger.... hahaha så ball
många frågade efter vägbeskrivningar o var olika ställen låg o sånt :P haha kul att folk tror man ska kunna d... :)

Jag kan inte beskriva hur kul jag tycker detta e....
men man blir så utmattad av allt nya man ska lära sig...
så man orkar inte riktigt göra så mycke annat...
men d blir väl snart annorlunda...
min hanledare ger mig ialafall mycke beröm :D så kul o få massa feedback för engångskul
o få höra när man gör saker bra, lr saker man behöver göra bättre..
längesen d va så...

haha o jag måste säga, jäääääklar va dem super på tåget hahaha så ball d va... dem blev hel balla :P

imorron avgår jag från malmö kl 10 :D  beger mig till sthlm o sen gbg
sover i gbg.. :)
sen på månda e jag hemma kl 10 :D skita braaaa

ledig ganksa mycke nu nästa vecka, sover bara borta en gång :)

haha mycke jobba snack d har blivit här nu på senaste tiden :) men d e ju d som händer nu liksom :P

dax o mysa ner mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0