såååå kul

Nä mitt nummer e totally offline....
Kan dansen larva?!? *3
Du, Vill du ha sex med oss?
Har du sax o tejp?

ahh jag hade så kuuuul igååår

Först hem till Hanny, drack lite där....
sen taxi till lilla torg, där väntade Zullie me sitt sällskap..
Tog en drink, jag o min älskade melon såklart
sen stack vi till hawaii pub, va tydligen en salsa klubb..
där trivdes jag faktiskt, gillar sån musik.. o stämmninegn e skön..
sen stack vi till Buddah, där tyckte jag oxå om musiken...
stannade där nån timme sen va d dax för Hipp.....
?!? haha d va egentligen totalt onödigt..
Sen stack vi till Burger king..
d va så gott... :D
Taxi o sen va man hemma... helt mör i kroppen

fantasktiskt att jag va på både buddah o hipp, aldrig vatt på nått av dem ställena.... :)
d va skoj...

När Vera kom hem till mig igår hade hon köpt en sak till mig, bara för att jag klara utbildningen, hur underbar e inte hon då... fick ett jätte jätte fint halsband, som jag sen hade på mig under natten
och idag oxå för den delen :D
Tack så mycke gumman, blev jätte glad... du e så söt me dina små överasskningar :D

Nu kommer snart Emme så ska vi gå i stan, ska nog äta sushi :)
men får se, vera sa nått om nån brunch oxå, vi får se...

Hej svej....

Tack för igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0