skönaste

såååå skön dag o jobba!!!
så kul vi har haft d
hur lungt som helst, inte alls mycke folk...
trevligt härligt folk

tog en tjuvåkare :P hahaha

Kolla gärna efter streckkoden under apelsinen, hahaha fy fasiken va jag garva...

ehhm alltså we have open for another ten minutes....

hahaha

Malin, så underbar tjej asså...

Fick åka me min fina Nella idag igen :D
o nästa vecka åker vi till Falun tesammans :D
då blir d jaccuzi i högsta hugg när vi kommer fram ;)

Till lunch blev d ju sallad :) gottit, skita stor o jag orkade inte hela :P

Imorron drar jag till Sthlm :D sova dääääär

Blir stress på fredaaaaa :( lite jobbigt...

ahh jag gick hem från jobb idag igen ;) jätte skönt o avkopplande..
även om man e rätt trött i benen efter att ha gått hela dagen i tågen så är d skönt o gå hem i friska luften, hjälper ju att man bytar skor :)


Pussenuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0