Skööönt

ahh så skönt, Helg...
Onsdes så sov jag hos Hanny... gick upp tidigare än henne, för jag skulle bege mig till Falun....
jobba 13 timmar
o igår när jag skulle hem jobba jag 13 timmar igen....
Väl hemma stack jag direkt till Joanna o fixa mina naglar :)
så sköönt... fin fint... ;)
där hände oxå en lite kul sak men får se om jag delar me mig av d lite längre fram, haha jag va lite fräck :P
sen va jag tvungen o snabba mig hem...
snabb dusch o gjorde mig iordning..
Emme kom o hämta mig..
vi stack hem till Jonsson..
Lite natta maud på orvarskorvar..
Va hemma rätt tidigt, sjukt trött hade ju vatt uppe sen 4.30

sending you an sms

vaknade ganska tidigt idag.... 8 rätt lagom :)
måste sticka till systemet...

åhh min andra orkideé ser ut att bli dålig den me :S ahh


ihh jag hoppas :D

Kommentarer
Postat av: Sussi

Haha, du gör rätt, tjejer kan också=)!! Lev livet!! Ska tänka på det nästa gång!
Hoppas!!=)
Hmm, ganska flummigt inlägg
Pussar

2008-03-29 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0