Sometimes

Ibland, då drömmer jag mig bara iväg...
Bort till ingenstans...
där inget är extra viktigt än något annat..
Där allt är bra
Där jag mår som allra bäst...
Ibland tänker jag, den tiden kommer komma, den platsen finns...
Jag drömmer, tänker på framtiden
undrar hur den kommer bli...
Tänker på mina vänner, vänner jag just nu känner kommer finnas föralltid..
Men?!? kommer dem
Man blir så besviken ibland...
Men oftast är det underbart, undra om d alltid kommer va vi??
Vilka kommer alltid vara, vilka kommer försvinna??
Vad vem hur när
gömmer mig ibland
vet inte riktigt från vad
Nu förtiden är jag ofta förvirrad
jag vet inte vad jag vill o hur jag vill
faktiskt jätte förvirrad
Men jag väntar spänt på vad som väntar mig..
Jag tror att d snart kommer hända nått..
jag tror d, har liksom en sån känska inom mig..
Det är en ganska härlig känsla
en som fyller mig med gläjde o hopp
Tillbaka

Jag har hopp tro o kärlek...








flummig text jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0