Sushi

Träffade min Hanny en stund :D
Vi åt Sushiiiii såklaaaart :P

haha jag fick min dos idag oxå ;)

Emme frestade ju lite smått där under dagen :)

har iallafall snackat massa gojs...
fick massa ny Info, väldigt intressant
haha d där me rykten kan ju bli heeeelt galet
OCH så fel så fel
haha
ta d me en klackspark....

ska upp tidigt imorron...
Mamma kommer hit lite innan 8
jag ska dra till läkaren för ett litet besök...
Mamma e sååå underbar som ställer upp då jag dubbel bokat mig :P

mycke o fixa imorron...
ska försöka hinna me allt jag planerat :)

På freda blir d en utbildning på hur easy vibe maskinen fungerar :)
så man kan träna lite direkt efter jobb, skit bra....
ska tydligen va rätt bra den maskinen....

dax o sova strax :)
känner mig lite nannig...

*Gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0