framtid

Jag ser lite av min framtid, jag kan iallafall se hur jag vill den ska se ut
Jag har fått en ide, en ide som gör mig glad, som ger mig inspiration, som ger mig strävan..
Jag ska bli något..
Och ja tror jag har kommit på vad..
Det är mycket jobb o mycket som jag måste ta tag i.
Hoppas jag har självdiciplinen att verkligen ta tag i detta nu...
Jag kan inte tänka på så mycke annat
Får bubblande känsla..
Tänk va allt skulle förändras
Jag gillar d..

Jag är typ så inne på förändrong, så något kommer ju hända..
Om inte detta nu av nångon andledning skulle slå in så tror jag att jag åker iväg..
Jag reser iväg o söker äventyr..

Jag och mina planer

Ideér är alltid en början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0