Helgen


FreddeGrädde 20


Underbaaar


Mina söta småsystar - Elin & Paula


Brossan o Kusinen har nån sån sjuk sak som gör att dem drack cidern på 3 sek
Det blir ett sånt tryck så d bara skjuts ner i halsen... GALET


Vi dansar för fullt - släkt och vänner.. Coolaste är mormor lätt :D

Kvällen va så himla kul, man måste älska släkten :D haha jag gööör...
Tycker d e d roligaste, d e när d e fest me släkt och vänner..
Vi hade sångmarathon, men varför inte :D
Jag lyckades framföra min låt till min bror, o tyckte att det blev riktigt bra.. Han blev glad o hans kompisar blev imponerade o tyckte d va riktigt kul gjort.. Mycke sprit, mycke skratt..
haha klokrent...
Fredrik Sandgren ♥ En bror att älska - den bästa




Tjejmys hos Emme



Vi åt riktigt god mat som Emelie hade gjort sjuuukt bra, så gott. o jag va så himla mätt.
Det dracks vin o spelades spel..
Riktigt underbar lördag med tjejerna..





I guess I have to say
I guess you never fell in love
I guess it wasn´t strong enough
I guess it wasn´t worth a chance
I wish I never fell in love
even tough i would still do it all again



Nu kommer J - gotta gooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0