Hoppas

gaaah, yes :D jag har fått ett så kul besked idag, så glad jag blev, hoppas hoppas verkligen d blir så!
åhh va jag hoppas... :D

Nyss kommit hem, slutade jobba vid 13 tiden, gick lite i stan men ingen ro i kroppen för o ta mig tid till o hitta nått..
Fast jag e galet sugen på o shoppa. en annan dag!

Imorron e fullspäckat.
Sola
Klippa mig
Fixa naglarna

Jag ska iallafall ändra frisyr, men shit va ska jag göra med färgen?
Vågar man tona d brunt?
Hur blir det me d blonda, jag har ju alltid varit d!
Klart d går i få tebax, men kan ju talite tid..
Men sen skulle d va så kul o testa på o va brunett, speciellt nu till hösten tycker jag ju d passar...

Va tycker ni?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0