igår!

Såååå stressigt jag fick d!
jag slutade ju jobba lite efter 20 tiden, hade tagit med mig party kläderna till jobb för att snabbt kunna byta om..
Men påväg hem från gbg får jag ett samtal från vår älskade sus, hon meddelar då att det är black n´white tema..
haha BRAAA så nu va jag tvungen att åka hem o byta outfit.. Jag som ksulle ha min fina lila...
En annan kväll :) nästa lediga kanske ;) jo så får d bli....
kom iallafall dit (chili) lite innan 22 tiden..
vi hade hur trevligt som helst, inte min musik, men jag va så dans sugen att vi dansa ändå






Låt champangen flöda :D
Livet är vår fest!

Idag bestämde vi oss för att gå på bio :D
Patrick 1,5
Den va bra tyckte jag...
Gillar ju egentligen inte svenska filmer så värst, som vera o jag sa skämten blir ofta orra o falska på nått sätt..
Men denna filmen va faktiskt bra...
O d va riktigt mysigt :D

Tack för en fin helg som vanligt :D


@ the movie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0