Join!

SOOO I have joined my friends!
Jag har blivit sjuk...
Fast konstigt sjuk!!!
Jag har galet galet ont i halsen... Ousch...
Men sen inget mer... Jo min huvevärk som jag snackat om i några dagar!!

Sitter här o dricker min kopp te, skönt när d värmer halsen!

Måste äta frukost så tänkte prova göra fattiga riddare...

Har fått mitt schema för oktober, d e inte samma dröm som i september..
LÅNGA turer typ hela tiden.. men jag ska egentligen inte klaga, för d e ju dem jag tycker bäst om, för man får så många timmar o mer ledigt.. :) Bättre än o bara åka till sthlm o sova sen hem, d ger inte så många timmar!!

Har ledigt perfekta helger...

Insåg att min älskade vän snart fyller år! :D

Har vaknat massor inatt, tagit massa panodil, o d e inte likt mig då jag inte brukar ta tabletter fast jag har ont...
Men detta e kaos..

Hade film kväll igår, mycke trevligt :) Filmen fastnade dock så vi fick titta på vanlig tv :P haha men gjorde inget..
Åt god Sushi :D mumsi

Har äntligen fått mitt passerkort från jobb :D tog bara hmm 7 månader :P Men nu har jag äntligen fått d, o kan göra mig av med det tillfälliga ;)

Tänkte jag skulle damma lite idag, här e lite dammigt! Men väldigt städat ändå må jag säga :)
En stor nackdel med mina svarta möbler, allt syns direkt...

well well!!

I´m over It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0