liten paus

Vatt igång hela morgonen!
Gick upp o stack iväg o sola
sen va jag ute o promenixa en timme
efter det kom jag hem, insåg att shit jag har glömt skorna, dem måste ju klackas om..
O jag behöver dem imorron, så iväg till skomakaren för o se om han kunde hjälpa mig
O ja d kunde han :)
Får tebax dem imorron vid 11..

Nu sitter jag här hemma, o pausar, för ska snart iväg igen..
ska först se våra bästa år såklart :D haha
Tror dock jag måste äta nått, magen kurrar.

Hoppas jag kan fixa mitt hår så som jag vill..
Tror dock jag kommer hålla mig till mitt blonda.. love to be blonde, thats me ;)
Sen ska jag bara fixa naglarna
O sen ikväll ska jag nog träffa J :D wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0