Monday

Ledig idag oxå..
Men ska tebax till jobb imorron :D

Har haft huvevärk idag oxå, 3 dagen :( + att jag känner mig trött hela tiden... undra va detta kan vara..
För d känns inte alls som jag håller på o bli sjuk lr nått sånt..

Gjorde håret snäppet mörkare idag, så nu e allt det blonda borta..
Men nu kommer jag sen o låta d va, för jag ska minsann bli en blondis igen :)
Lite lagom om 6-8 veckor :)
så vi får hoppas att d går bra, d e ju d enda jag e orolig för, d e o få tebax d blonda..

Stack inom Mobilia me mamma nu ikväll..
Jag fick köpt en härlig tröja/kofta...
Och en super fin fest klänning, den kommer åka på nästa helg igen... :D
Då bara måste vi ut..
Ja vill ju så gärna till dk... men men får se hur d blir me d :)
Erika ska försöka hänga me på dansgolvet då hon ocå är ledig den helgen..

Gotta Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0