Nu e d snart helg :)

Har bara dagens arbetsdag framför mig :)
Slutar vid nio tiden..
Sen om allt går som d ska så blir det utgång ikväll :D Hoppas hoppas allt går som d ska..

Igår va en dag med kaos, fast lugnt o organiserat kaos, om man kan säga så..
Jag fick evakuera mitt tåg mitt i ingen stanns...
Det var otroligt lärorikt, spännande, klart att allt inte va positivt.. men nu har jag varit med om det!

Helgen kommer gå fort känner jag...
Lördag ska jag nog va me Vera :D fick iallafall ett sms av henne nu, som jag ska svara på :D

Idag kommer Sue hem, skönt o ha henne hemma... :)

Om jag kommer ut ikväll tror jag det kommer bli riktigt skoj :D
Ska nog ha min nya klänning :D yeeyy

Snart ska jag iväg till gbg, känns lite ångest idag då jag helst inte hade velat sluta så sent..
men men va ska man göra, jag kommer iallafall hem så d e bra...

NU tror jag att jag måste ta o äta frukost..

Ha en toppen Helg

PUSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0