Så trevligt

Igår va d full rulle...
Vaknade efter en sovmorron :)
Gick upp för o träna,  hoppa hopprep..
Sen städa jag undan lite, köpte en bok jag beställt här nere hos bokhandeln.
Stack iväg och sola.
Sen va d dax o träffa Hanny..
Vi cykla o handla, massa mat. tre rätters ;)
Och allt blev verkligen gott, jag o Hanna lyckades... haha
Gjorde en sån paj som emelie bjöd på sist..
Gaaaaahhh så gott... jag måste köpa en pajform så jag kan göra en liten paj här hemma :D
Sen kollade vi på två filmer..
Jag tyckte båda va väldigt bra..
I could never be your woman
Dumpad
bra bra, gilla mest den första... Hade ioförsig redan sett dumpad en gång innan :)
Iallafall superbra dag, mysig kväll..
Kom hem o läste nått kapitel i boken, men sen kände jag vid halv ett att ögonen ville slutas...

OOOO min bror blir min granne :D fatta så kuuuuuul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0