this weekend

Ännu en bra helg..

Sus o jag mös på fredagen o kolla på film.. definetly maybe... den va bra

Lördagen gick upp rätt tidigt, solade, sen stack jag till sus nya jobb o fika där i några timma :) jätte supper skönt väder.. så satt ute i några timmar
sjukt va snabbt hösten kom, så kallt d e nu..
sen kom jag hem, träffa en kompis, vi satt här hemma o bara prata som två tjejer brukar göra :P haha
efter d va d dax o göra sig iordning..
Bowling stod på listan...
Mitt rykte o o va dålig förlorare sprider visst sig... :S haha så dålig förlorarae tycker jag inte jag e... men sen o andra sidan förlorarar jag nästan aldrig :P haha
Bowling gick rätt bra, men sus va grym, men tjejerna kicked ass...
wohooo
efter d så stack vi o gjorde nått av d ballaste på länge..
Ni vet sån sumobrottning.. vi tog på oss värsta tjockisdräkterna o brottades, fy va d va kul haha
d får vi lätt göra om igen , men en längre stund.
Kvällen va fortfarande ung o ingen ville väl direkt hem..
Så vi stack o spela lite biljard oxå..
Där va väl killarna rätt bra måste jag erkänna, men vi vann nån runda ändå :D
Riktigt kul kväll, me toppen sällskap...
Fan att ingen hade kamera me sig, ni skulle sett :P
Stack o åt på kronprinsen...

Idag kom jag hem på förmiddan...
Blev galet sugen på apelsin.. så stack till maxi o köpte d..
Köpte även min pajform, så nu kan jag göra en hel paj bara för mig :D

Ska snart iväg o träffa en kompiiiiis... :D ;)

Sen lir d nog familjen ikväll... lr imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0