2 år

IDAG blir min lille pojke 2 år :)

Han har fått en massa godsaker o jag hör nu hur han riktigt knapprar i sig d :P
Så glad för honom.. mys mys mys..
har pussat på honom me mängder idag :)

Har varit i stan idag o träffat en kompis, mycket trevligt..
Känns bra när man har gjort något när man ska jobba, så man inte bara går hemma o väntar på att man ska jobba..
haha vikken mening :P
Imorron slutar jag tidigt...
10 :D yeeyy
tänkte dra förbi entre då... kolla läget där..
har hört att de flesta blivit besvikna, emn ja mn måste ju kolla..
finns ju säkert nått som jag veeerkligen behöver där...

sen efter d ska jag hem till mammsen, hon ska färga håret på mig..
när jag har håret utsläppt ser d ut som jag e skallig i hårbotten då d är så blont där :P haha

har funderat på om jag ska skita i d o gå tebax till d blonda, men inse hur mycke jobb d kommer bli, guh.. får se när jag tar tag i d..
gissr på att d kommer ta tid innan jag får tebax d blonda, lär ju få massa tråkiga färger innan.. typ gult kanske.. o d vill jag ju verkligen inte ha...
Men sen trivs jag så pass bra i d bruna att jag nog inte e redo o ta bort d än.. vill inte göra nått förhastat..
men ju längre jag e brun desstu svårare o bli blond igen..
o snart e sommaren här, o d finns inget finare än o va blond än då tycker jag...
hmm vilket problem man har va :P

Dax o äta lite lunch.. :)

puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej snäckan!

Vi har inte bokat något än, bara kollat på möjliga flyg (med bästa möjliga tiderna). Det lutar åt den 5:e augusti som det ser ut nu, vi kollar runt nät flest kan...för vi vill ju ha med så många som möjligt =)

2009-04-01 @ 17:25:20
URL: http://comse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0