BoNollEtt

Idag när jag vaknade så gjorde jag mig iordning o började fundera på vad jag skulle göra en fredag som denna...
skicka iväg ett sms till sus o frågade om hon ville hänga me ut o fånga solen..
o d ville hon väldigt gärna..
Tyvärr blåste d lite för mycke, men tillslut hitta vi ett ställe där d va hyffsat med lä..
redan planerat att vi ska befinna oss där imorron
så efter några timmar på bryggan stack vi inom Maxi o handla lite saker för imorron..
så fikan e fixad o klar...

kom hem o slängde mig i soffan..

vi hade planerat en kvääll på Lilla Torg ikväll.. men sus kom med en bra ide, Möllan..
hmm där har jag varit så få gånger att jag kan räkna d på en hand..
o d va hur längesen som helts sen sist..
o Möllan e riktigt najs tycker jag...
Så jag va ju absolut på d..

Så ikväll sticker vi två iväg på våra cyklar för lite mys på Möllan :D

Hör av dig om du vill följa me.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0