Dramatisk natt

Vaknade inatt med extrema smärtor i min mage..
Går inte att förklara, kunde inte andas utan att d gjorde ont, kunde inte ligga kunde inte stå..
tårarna spruta o jag skrek av smärta..
Fy fan har aldrig haft så ont..
Ringde sjukvårdsrådgivningen - dem visste inte vad d va...
Tyckte jag skulle komma in..
Men eftersom jag inte gilla att sitta där inne o vänta o sitta bland alla..
så ringde jag mamma, bästa medicinen..
hon blev såklart jätte orolig när jag ringer gråtandes 2 på natten..
men pratade lugnt med mig..
jag tog en panodil, visste inte om d skulle hjälpa..
jag vände o vred på mig, smärtan ville inte försvinna..
tillsist hittade jag den sjukaste ställningen, där smärtan va mindre..
o ja jag somnade så..
när jag vaknade i morse va smärtan helt borta.

Usch detta va en pers....

Kommentarer
Postat av: Emelie

men gumman nee :( stackars dig va hemskt! jädrans magont! Hoppas de aldrig kommer tillbaka!

2009-04-06 @ 18:31:35
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0