faaaaaaaaaan

åhh. jaha då sitter jag här i alvesta.. väntar på ett tåg..
o ännu en gång missar jag desperate ... o ugly betty
åhh jag hänger ju inte me där alls..
missar allt nu.. missar greys anatomy imorron oxå
3 veckan irad
hände aldrig förr

Igåååår - va ju en röd dag... hmm
Jag fick ett samtal till min mobil kl 07.05 på morronen från ett dolt nummer...
Jag orkade inte svara, + att d va dolt..
kanske någon som känner att d va den som ringde??
haha jag e ju såå nyfiken av mig..
o känns som d inte e så många som ringer en sju på morronen en ledig dag...

jag vill heeeeeeeeeeeeeeeem
bläää

jag e sååå varm idag - så sjukt, får sånna körningar iu kroppen hahaha
Jag e väl iallafall för ung för kärringakörningarna...
haha jag får ju hoppas d iallafall :P

nä vi får se, nu ska jag snacka lite me mina kollegor o glo på tv.. snart åker vi hem...

Förresten, min data har gått sönder igen..
åhhhh
jäkla skit asså....
hoppas gunnar kan fixa d :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0