hmm

tror faktiskt jag skippar o prata om helgen :)
Men tackar för en mycket trevlig helg...
Kul hade jag :D hahaha

Söndag och vi var bjudna hem til mormor, då hon fyllde år..
Världsgod mat,  d må jag säga
mådde dock inte 100%
Men trevligt va d...
Jag planterade en fin kruka med blommor, o ett litet fint träd på henes balkong, d va min present.. O d blev riktigt bra..

Jobbade idag -  fick lite smink lektion av fröken Kroon, då hon jobbat på make up store....
jag kan nu göra en sotig make up :)
har haft en mycket trevlig resa med henne... helt underbar kvinna..
Nu vet jag iallafall vad jag måste köpa för att lyckas med en sotning utan problem...

jag hade helt mycke o säga, men nu har jag glömt allt d jag ville berätta för er..
skulle ha skrivit upp d som jag tänkte :P haha
kanske kommer på d senare.. :)

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0