jadåå

Sooom alla har märkt så e d nu Vår...
kanon.. fy va bra man mår... kärlekskänslor..

Jag såg en fjäril idag :)



Började jobba runt 5 imorse - d va ljust... jag vaknade o va hyffast pigg trots tiden...
underbart - så mycke lättare o gå upp..

När vi kom fram till Malmö central så promenerade jag bort till Entre..
ja gillade d ändå, kanske inte hade så höga förväntningar som alla andra...
eftersom man hört en del kassa kommentarer..
men jag gillade d - fanns en del kuliga affärer
hoppas på massa nya - kanske lite danska affärer i de tomma lokalerna....
efter d hem till mamma
vi somna lite i soffan
jag busa me Smillis
sen färgade vi mitt hår.. hmm blev inte så bra..
tog en annan färg än jag brukar.. o ja mitt blonda som hade växt ut blev helt annan färg än d andra o går åt d röda hållet..
om jag inte står ut o känner att d e obekvämt får jag köpa den vnliga o färga hårbotten :)

sen kördes jag hem o nu har jagbara vilat :)

Trött som bara den nu, va ju uppe förre tuppen..

Imorron blir en bra dag, ledig dag o antagligen lika fint väder :D HOPPAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0