Massa mys, o megahärlig vår....

Igår innan jobba så kom mamma hit.. vi ksulle ta en promenad me smilla...
hon va allt en liten mes när hon inte kände sig hemma :)
trodde hon skulle skälla på peacho, men hon la knappt märke till honom, hon va för upptagen för d :P
Hon va svår o gå ut me för hon va vääääldigt nyfiken o intresserad av exakt allt..
från kottar till dem kuliga fåglarna..
som hon ville jaga stup i kvarten..


Här har vi ett fint exempel på d..


så otroligt sööööt bild



haha tyckte d va så cool bild, hon e helt bongtyrig ibland, springer rakt in i benen på en :D
Smilla o mamma



On the beach....



Spanar på fåglarna, som va vääääldigt intressanta :D




Fotografen mamma :) fina bilder hon tar tycker jag

vi hade iallafall jättemys på vår promenad..
Älskade mamma...

Efetersom mamma kom till mig kollade jag en extra gång på mitt schema, så jag visste när jag skulle cykla till jobb..
men guh vilken tur att jag kollade, för jag hade ju helt fel.. trodde jag började halv fyra, men d gjorde jag inte, jag började kvar över två.. o d va ju lite skillnad..
så d blev en lagom promenad, på en timme o sen körde faktiskt mamma mig till jobb :)

Imorse när jag kom hem gick jag direkt till Bo01 o mötte sus.. vi tog en lång runda.. sattes oss lite.. snacka massor..
Vi lägger en hel del bakom oss :P
Utgång på lördag? :)

nä nu ska jag vila lite
lillasyster kommer hit sen o vi ska ha d helmysigt...
hon ska sova över här...
imorron ska vi dra till entre..
sus kommer nog förbi ikväll..
o imorron drar vi tre till entre o kollar läget..
Elin har inte varit där än. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

aawww så fina nu är....nu längtar man hem ännu mer :)

2009-04-07 @ 19:23:59
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0