Myys me mammsen

Sååå underbar dag...
vaknat flera gånger o har kännt mig krasslig :(
men jjust nu känns d ändå helt okej, d e ju nått i görningen men håller mina tummar så hårt jag kan för att d inte ska slå ut.. vill inte en omgång till..
mamma o Gunnar kom o hämtade mig där hemma..
stack iväg till Jysk - köpte nytt täcke *Goos* o två kuddar
Sen Rusta - köpte massa tvål shampoo balsam sköljmedel tandkräm m.m lite smått o gott alltså
Sen Bil Tema - Köpte mig ett cykellås, ett ordentligt ett, så jag kan ställa cykeln på centralen o där med nu alltid cykla till jobb o kanske ha kvar den när jag kommer hem igen , lr e d för mycke begärt???
Till caroli - Vi åt varsin Gyros i fransbörd... Sååååå gott...
sen strosa vi runt där lite..
Sen åkte vi hem, o jag följde med hem..
Jag o mamma tog fram solstolarna o satte oss o njöt på balkongen
Herreguuuh va skönt, så varmt d va.. O jaaa solen har tagit.. jag strippade ju av mig en del kläder oxå :P så den skulle komma åt mig ännu mer... gäller o passa på :D o jag e inte den som e den..
Vi satt där ute nog i nästan 2 timmar..
prata, mös me vovvisar, sola, drack kaffe, läste blaskor o bara götta oss...
Nu har vi nyss ätit, blev kycklingsallad - såååå gottt
OCH jaa där blev en stor matlåda till mig..
ingen mat ute imorron inte :D
Tackaaar
Ska hem om en stund - Ska träffa Hanny, d va ett tag sen nu :(
Men ikväll blir d vi :D Vi lyckas verkligen med o jobba om varann jättetrist e d...
Såååå fina foto vi har tagit på lillabus o tanten idag.. dem är sååå världsfina..
mamma kommer säkert lägga ut nått :D
så kolla där ;)

Soliga vår hälsningar

OO Påsken, jag tog fram lite påsk grejjer idag, har ingen anning om när man ska göra d, men d gjorde jag idag.
Söta små kyckligar o en handduk o lite annat..

Farväääl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0