okej

tänkte ta mig tid o skriva lite :)
Hmm men d e så mycke som händer...
jag försöker fota så mycke som möjligt så att jag ska komma ihåg d liksom, så jag kan visa er vad som händer i mitt liv sen när jag fått tebax min data...
en sak som är bra med att inte ha en data är att jag tränar mycket mer...
haha o d e ju ett plus...

på måndag kommer vi att boka resan tror jag..
känns som man vill ha d spikat o klart, för annars känns d så långt borta om man vill ju längta...
ser iallafall ut som d lutar åt grekland..
omg så underbart vi ska ha d...

Och förresten, detta kommer bli den bästa sommaren ever... jag känner d...

Jag kan fan inte sluta le....
Fatta hur lyckligt lottad jag e...


Har insett att jag måste inhandla en hel del inför vår resa... hmm bikini linne kjol strandklänning ResVäska...
haha ja typ allt... :D

Igår shoppade jag mig ett par korallröda skor... to die for..
jag kommer bär dem stolt, sexig o lång :P hahahaha
ja lång kan man ju lungt säga iallafall...

Idag ska jag jobba, slutar lite över 20, sen e d snabbt hem för o göra sig iordning, dricka lite med mina flöickor sen drar vi iväg till denna efterlängtade party helg...
d kommer bli såå kul o jag har verklifgen längtat..
imorron har jag en känsla av att d kommer bli party igen
jag e inte den som e den..


Snart kommer emelie hem ♥

Nä nu ska jag tydligen börja jobba :S haha

Hoppas min data är lagad snart, saknar den ....

Peace love n´understanding....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0