Önskar

att jag va ledig denna helgen, då skulle jag ha haft grill kväll med mina tjejer...
men näää..
o inte fick jag åka till norrköping heller, trots att jag erbjöd mig... :(

Nu är jag iallafall hemma efter min otroligt långa dag på centralen, som mest bestod av mat o sol :D inte helt fel må jag säga...
men lååång :P

När jag kom hem bytade jag snabbt om, sen stack jag ut o promenixa en timmes tid...
gick runt bo01 o guuuh va folk.. så härligt o se..
mys mys mys

Kom nyss hem nu, trött o har galet ont i benen :( Har gjort mig en ischai...
va helt för lång kö på es house så jag gjorde en själv o den blir minst lika god..

ikväll är d en bra film på tv, blir nog den för min del :)
Hoppas ni får en underbar lördag
för detta e fan fördjävla gött...

Njuter till max...

Önskar dock jag va ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0