sååå ledig

nu är jag verkligen ledig...

Supermys kväll igår...
toppen morron idag :D

Jobba 8-17 me Zuleika o Nadja - kan ju inte annat än bli bra..
Zullie släppte en bomb..
Heeeeeeeela vår kurs snacka vi helt mycke om hur vi längtar efter att stadga oss.. Gifta oss o få barn m.m..
vi ville samma hon o jag..
Idag berättar tösen att hon ska bli mamma
Guuuh va glad jag blir för hennes skull.. verkligen.. ler galet mycket..
Hon är i 15 veckan, åhh va jag längtar tills jag får se lilla trollungen...
Grattis älskade vän..... så glad för er...
Och avundsjuk..

Men mitt liv har dock ändrats en hel del..
även om jag fortfarande vill allt d, så vill jag faktiskt inte ha d just nu, vet inte ens om jag vill ha en kille nu, letar iallafall icke..
känns skönt d oxå.
O min dag kommer, o min bebbe kommer den me :)

Iallafall ni kan ju tänka er hur mycke vi hade o prata om under denna resan..

När vi rullar in på Malmö central så är d ju strålande väder...
sååå naaajs
o imorron o på lörda, ja på LÖRDA ska d tydligen va extra fint..
Älskade ledig helg..
som jag ska njuta..

söndag blir d mat o kalas hos mormor...

tänkte bege mig ut i d fina vädert på en trevlig promenad...

Solkyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0