semester


OMG.... lyssna på detta...

hoppet va borta, d kändes hopplöst...
jag hade lagt in om semester, bara för nån vecka sen...
för jag känner jag behöver d o för att pernilla hade d den veckan..
Personalfördelarna sa att d inte gick.. men jag kunde skicka in den för om d va någong som ville ändra sin ledighet..
hmm tror inte någon ändrat sin ledighet
men dem har fannemej gett mig semester...
herreguh fatta så glad jag e...
Så nu ska jag o Nilla sticka till solen..
bort från beskymmer, bort från stress, bort från SJ, bort från verkligheten..

Bara Hon o Jag..

Sol bad drinkar träffanytt folk fräknar bränna värme vila festa pool musik dans åhhh allt allt allt....



Mot drömmen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN JAG VILL JU MEEEEEE....hahah fan va underbart!

2009-04-04 @ 18:58:43
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0