Sex

ville mest bara kolla om rubriken attracts :)
får vi se...

Imorse ringde d där okända nummert igen...
o denna gången 4... allvarligt, vem ringer fyra på morronen...
jag vakna dock inte denna gången...
hoppas bara d inte e nått viktigt... för då får jag dåligt samvete att jag missar...
men då borde ju personen ringa på dagen oxå, lr fler än en gång...
får se om jag kanske får veta vad någon har på hjärtat o vem d e som har något på hjärtat...

Vera ringde vid 16 tiden - blev snabbt på med uniformen för o sticka in o ta en ficka med damen :)
Kändes riktigt bra o träffa henne...
snart igen?? :)

Vi kom iallafall fram till en otroligt bra sak, lr flera stycken
vissa saker behövs inte nämnas här, andra vill jag dela med mig soooom
Beyonce om mindre än en månad..... my goood så kul d kommer bli, som jag lääängtar
Kph snaaart är ett måste... herreguh nattlivet där slår ju faktiskt mitt älskade etage :P lr??
haha jag kan lbi osäker... jag e ju dock rätt trogen etage...
men kph skulle frächa upp saker en del...
I sommar blir d även vårt älskade gbg, som står högt på listan..
jag börjar dock undra vf jag inte flyttar dit...
tycker där är  så sjukt underbart härligt o va..
hmm kanske nått o fundera på .....
helt nytt o nya tag....
aja

osså fick vi kramas - o att träffa henne sa mer än tusen ord... behövdes inget nämnas....

nu ska jag snart till norrköping, kan ni tänka er?? :D

på lördag har jag underbar överliggning i norrköping, hoppas d e riktigt kul folk man ska jobba med så att d blir utgång :P haha

love my life
love my family
love my friends
THE BEST


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, du har ingen mamma i Göteborg.

Puss & Kram

2009-04-16 @ 16:40:25
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0