STOLT

Igår va en galen kväll..
men mer om den sen...

Idag är det 4 veckor lr EN månad, vilket man vill

Igår va jag rätt så hmm snurrig i bollen....
tänkte inte helt klart
jag va med folk som inte visste att jag är ickerökare
jag hade alltså världens chans att fuska..
Jag gick ner där nere (etage, så på uteplatsen)
där står alla o röker..
jag sätter mig i en soffa o bara tittar på folk... en kille sätter sig brevid mig, han röker...
jag fnyser till när jag får röken på mig, o känner riktigt hur man känner sig som en askopp..
Han frågar om jag vill ha en ciggarett..
ja tänkte inte ens utan svarade direkt.
Nej tack, jag röker inte...


Jag kan stolt idag säga att jag har inte tagit ett enda bloss på en hel månad...
Jag är så glad..
jag mår så bra
jag gör detta helt för min egen skull
känns helande om man kan säga så, kan inte beskrivas...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte bra och duktigt. Måste kännas skönt nu efteråt//Mamma

2009-04-12 @ 15:32:55
URL: http://jepson.blogg.se/
Postat av: Emelie

FAN va GRYM du är baby!!! grym grym grym!

2009-04-12 @ 20:32:52
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0