Tågen är iväg skickade

så nu kan jag andas lite sa min personalfördelare..
jag som tyckte hon kunde skicka hem mig nu :P haha

Va meninge att jag skulle träffa Fritte för en frulle.. Men han va trötter... typsikt..
så d fick bli en baguette m. köttbullar från pressbyrån..
d går väla ner d oxå
o när jag sitter där i den lugna stunden, med mig frukost, då ringer sus...
hon vill ställa upp på en lunch :D

Hoppas nu bara dem inte skickar iväg mig :P

Kvinnan måste ju ätaaaa...

har hört att d e helt fint väder.. haha jag sitter ju instängd här inne på centralen, men tänkte gå ut o sätta mig på en bänk...
ta en tidning med mig tänkte jag..

tog inte me min matlåda till jobb idag, för jag tänkte att d va bättre att jag har den imorron när jag ska åka till norrköping, då e jag ju garanterat hungrig o hinner inte köpa nått ordentligt..
brukar bli en yoggi på pressbyrån.. kan ju inte va en toppen lunch...

ja jag hör hur solen kallar på mig nu..

time for me to go..

Emsan - hoppas du har riktigt riktigt kul :P o jag känner jag e i dina tankar, jag känner hur mina höfter rör sig ibalnd, måste va dig dem hänger me ;) wiiie

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ohh yes my darling...du dansade häftigt med mig igår! riktigt kul var de:)

2009-04-04 @ 19:00:29
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0