trött man blir

dessa killar... haha jag blir så trött...
*pust*

Aja d e tur man vet vilka som är ens vänner...
inga backstabbers..
äkta vänner
ärlighet

Dumma killar.


haha aja jag överlever, o jag forsätter träffa killar, men nya killar :P

Inte skrivit här på ett tag..
har ju ingen data o känner inte för o skriva här på jobb, men nu gör jag d iallafall...

så mycke kul som har hänt...
jag har ju världens underbaraste vänner och familj så kan inte annat än i bli bra...

har tagit massa bilder, så trist o berätta om d utan bilder, så när jag har en data igen så berättar jag..

vet inte om d kommer inköpas en ny lr om den går o laga..
d va tydligen något med tangentbordet... :S
dumma dumma data

Men bilder o så kommer, för dem e så fina...

Fest
Lilla Torg
Norrköping
Mys
grillkväll


Snart e d helg igen, säger jag på en måndag, haha men d går verkligen så snabbt... för jag e ju ledig mitt i veckan oxå...

Som jag längtar tills fredag..
så blir d kanske grillning hemma hos mig, sen lilla torg, o sen båten där vi tydligen bokat ett bord...
o sen kanske man drar vidare nån annanstanns då båten stänger två tror jag d va...
men guh jag känner på mig d kommer bli en galen kväll

lääääängtar

lördag kanske d bli utgång oxå, beror på hur fredan ser ut :) lr ja lördan hur den ser ut..

usch e jag ute för mycke?? haha ähh d e kul... inne i en period nu liksom..
har ju så himla kul ute med mina vänner.. so what to do what to do...

Nu ska jag bege mig hem...

ha en fin dag vänner..

jäkla killar....

Kommentarer
Postat av: Vera

vad är det för båt? Vill kolla lite =) Tycker helt klart att vi ska ut lördag :D Puss

2009-04-20 @ 18:23:17
URL: http://veroniqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0