vänner

hej vänner!
Hoppas allt är bra med er :)

Igår bokade jag o Pernilla vår resa till Grekland, Zakynthos
så jääävla najs.. kan inte beskriva med ord hur mycke jag längtar tills vi åker..
Åhh

Nu har jag börjat tidigt 3 dagar i rad, idag va den tidigaste.. Johanna gick upp 3.30
omänskligt...

Har betalat mina räkningar här på jobb, kan va bra
har fixat me lite andra saker...
så har varit rätt effektiv idag tycker jag..

Ikväll är d midda me jobb på en fin restaurang...
ska bli så trevligt
Jag o anna ska ta en drinka innan
o hela kalaset börjar kl 18

Imorron ska valborg firas! O den ska vi fira inne i Lund..
Kommer bli galet och så himla kul.
Otroligt mycke folk...
O nu kom jag på att jag måste till systemet..

Nu har jag fått tebax min data från Gunnar, han kunde inte laga o inte visste support vad felet va heller..
Min sista utväg är nu min vän, får se om han kan.. lr om detta är helt pajjat..
Då får jag köpa en ny.. o då vill jag ha en vit lr hallonröd :D
MNeeen jag tycker min data ska fungera, den e trots allt bara 3 år gammal...

Min kamera börjar bli full med bilder :( O kan inte tömma den...
Den måste tömmas innan vi drar på semester..

Shit nu måste jag ju börja handla till semsetern oxå..
vet ni nått ställe me fina bikinisar?? :)

Pussenuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååå Zakynthos är skitfint!!! vart på ön ska ni bo? Laganas? då får ni simma med stora havs sköldpaddor:) Saknar dig så snuttis (L)

2009-04-29 @ 18:16:52
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: Vera

Vi får shoppa i Göteborg!! Där kommer du garanterat hitta något till semestern! =)

2009-04-29 @ 22:07:35
URL: http://veroniqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0