allt som händer

fy d e full rulle
livet rullar på som sattan
o allt går bara bra
:D

blev utgång igår, vilket resulterade i en av d värsta baksmällorna på länge.. hujedamig
sen frulle :)
sov så mycke d gick :P haha inte d lättaste..

snarkoooo

äta på jensens me Pernilla o sen efter d gick vi på bio :)
pratar i mun på varann, snacket går i ett :D
Bion va bra, köttigt värre. riktigt blodiga scener, o man fick själv ont... vände sig i magen ibland..
men ja filmen va bra :)

Igår va en händelserik natt, mycket sen..
Va uppe till 8 på morronen sen kunde vi äntligen somna..

imorron slipper jag jouren.. kanon glad för d... fick en överliggning :)
o d gillas

O guh vilken skön lön denna månaden blev :D härligt när man lbir sådär överaskad..

snart shoppa lite höst kläder, lite mysiga varm koftor o så :)

*Lyckliga Johanna*

Kan inte sluta le...

nu ska jag faktiskt krypa ner i bingen, som jag ska soooova :D

Fått 2 dagars ledigt nästa vecka, för jag har jobbat för mye :D härligt värre..
som sagt allt går så sattans jäkla bra just nuuuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0