crasy for you!

Fick sms av min mormor för någon dag sen :)
Japps min mormor , hon har fått utbildning på mobilen av mamma o elin :)
så nu sitter hon o plinkar iväg sms :) gulligt
iallafall jag blev hembjuden där på fläskpannkaka, O jaaa d e något av d godaste jag vet..
Riktigt vattnas i munnen o jag kan äta mängder..
Fick med mig en matlåda :)

Jag har värsta tjejsmärtan, :( gör så ont så ont, längesen jag hade såhär ont i min mage..
undrar hur d ska gå på jobb imorron då.. ska ju jobba 8-20 :(
usch har smått ångest inför jobb nu
jobba
måndag
tidsag
onsdag
torsdag
fredag

söndag
måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag

Alltså bara ledig på lördag, gör att jag får ont i magen, för d e liksom inga kul tider heller, låååånga vändturer
gärna dem me 4 timmar i norrköping...
:( usch, man mår inte bra när jobbet tar över ens liv.. hela mitt sociala bara försvinner
denna veckan kommer jag jobba sena kvällar..
åhh
jaja nu har jag fått ur mig detta.... bara till o hålla ut..

Annars värker d :(
men även d löser sig :) gör d alltid

Underbara vänner - vi löser detta :) tillsammans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0