Denna lördag

Vaknade jag kl 10
Ingen direkt tidsuppfattning inatt, men gissar på att kl va omkring 5.30
kl 10va jag hur klarvaken som helst o d va omöjligt o somna...
Gick upp o la mig i soffan o kolla på step up 2 the streets
riktigt sköööönt
tvingade i mig en macka då jag kände jag verkligen behövde den, den var inte goood...

Nu ska jag äta pizza me Emilia..
Bästaste dagen efter

Igår hade jag en riktig kanon kväll

Melonen va n riktig surprise o äta :D vissa va riktigt starka o vissa va melon :D
Drinkarna va hur goda som helst
livsfarliga
Man ser sus hur hon smyger ner lite extra ;) haha

Kvällen avslutades på Harrys - så kul jag hade dääär...
:D

En underbar kväll - Mys

Får se vad som händer denna lördag :D Man har sina fantasier :)

Ihh d blir bättre o bättre för var dag :D







 Kvällen onödigaste bild! Fotograf: Emilia











Tack för denna kvällen :D

Kommentarer
Postat av: Vera

Jätte härliga bilder!

2009-08-15 @ 20:49:11
Postat av: Carro

Vilka goa partypics :) Du är verkligen en partyprinsessa snäckan :)

2009-08-17 @ 14:56:39
URL: http://comse.blogg.se/vip
Postat av: Mamma

Snygga tjejer är ni ska ni veta. Partypinglor.

2009-08-21 @ 11:23:33
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0