En bra dag

Idag vaknade jag upp av att en hund hoppade upp till mig o gav mig en ordentlig kyss..
inte så trevligt då d faktiskt inte va jag som skulle vakna utan lilla fröken elin som skulle till tandläkaren.
men jag lyckades somna om ändå :)
fast sen vakna jag vid 9 av en högljud familj, lr så e d jag som vant mig vid att d e tyst här hemma hos mig :)

Åkte in o va hos psykologen vid 13 tiden, klar vid 14

då mötte Hanny upp mig så åt vi på gränden
köttspett tog jag, så galet grymt gott..
massa vitlöksbröd
40% rabatt då d räknades som after work, slog ju inte fel...
riktigt finemangs va d, förutom alla getingar som ville hålla o ss sällskap..

Sen boka tid hos frissan

Fan kom nu på, shit jag kan inte klippa mig

Fööör jag ska till min pappa imorron o hälsa på

klippningen får vänta o guh jag måste komma ihåg o avbokaaaa..

Nu på kvällen va jag o spela me minigooolf :) ihhhh
by the way jag vann med sååå mycke :) gjorde inte han så värst glad, men alla som känner mig kan ju se vilket smile jag hade på mina läppar..
underbar kväll, finaste...
Känns så jävla braaaaaa

Nus ka jag sova, ska upp o köra tidigt imorron

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0