godmorning

har lagt in 2 maskiner nu
o har två maskiner till som ska in efter dem
jäklar va jag hade tvätt..
så skööönt
nu ska jagvädra ut i lgh ordentligt, om jag bara kan få in luften, haha d kan va lite problem här hemma...
men kan kanske öppna dörren så får vi se :)

Har använt godaste  sköljmedel, antagligen på tok för mycke

ska tvätta golvet o ta tag i hörnen
toaletten ska få sig en omgång

seeen ikväll ska jag mysa till d me pernilla
som jag träffar alldeles för sällan nu..
men denna tösen är ju nykär, o ja hon har gått o kärat ner sig i en kille i sthlm vilket innebär mycke pendling :)
men jag e glad för henne såklart :D vill oxåå träffa honom, får väl hänga me upp till huvudstaden nångång :)

hihi by the way d e så mycke kärlek i luften haha :)
vem kunde tro detta?

Hat iallafall lagt kameran på laddning, för den har använts så flitigt så den va helt sluuut.. :)

Nu e d våra bästa år, så e lite paus just nu, äter frukost under tiden oxå :)

Sen drar vi igång ordentligt..

ska såklart gå 3 varv runt hälsostigen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0