hängde inte riktigt me

Vad hände igår??
hmm mycke blev fel
mycket blev bra
mycke va kul
något mindre kul
Mycke blev för mycke!

Där fick jag till d..

Aja hade trevligt o d e huvesaken..

Jag gjorde bort mig, inget ovanligt där?

haha usch ibland vill man verkligen få saker ogjort.. men icke...

Ikväll är jag riktigt sugen på familjemys.. så jag ringde hem för o höra la familias planer.. O ja jag fick plats i deras planer :)
tänkte hyra film, äta gott o bara mysa :)




haha tur jag går mitt i bloggandet! aja, började ju skriva för nån timme sen, o mycke som har hänt sen dess..
mycket som har blivit uppklarat och jag mår nu hyffsat bra :D
Mina baksmällor blir lindrigare o lindrigare :D underbart har hört dem ska bli värre när man lbir äldre..
men jag e nästan aldrig bakfull, riktigt skönt..
klart man känner på kroppen att den inte e 100, men ja mår bra ändå liksom..

har nyss varit o ätit frulle me Hanny :) inne på ett litet mysigt cafe.. ofta är dem små caferena inne på smågatorna mysigare än d stora, mer kärlek o omsorg..

Sett en del av familjen Månsson idag oxå :) För Pernilla håller på o flytta in i mitt hood nu :P
hone  så välkommen så o ja nu kanske vi kan få ihop vår eferlängtade playdate :)
:D
Lr ja, så kommer d bli..

Åhh ni vet när man verkligen inte gjort sig iordning, så himla typiskt att man ska stöta på folk just då..
man vill ju sert vacker ut liksom :P haha


Aja alla samtal är nu avklarade,även d som jag va mest nervös för, som sen visade sig vara helt lungt :D wiie..

nu ska jag hoppa in i duschen o ta tag i denna dagen :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0