Johanna?

CHECK :D wiie

nu har jag varit på min motionstur för idag :)

Hämtat upp tvätten, tänkte bädda sängen nu
täcket har hängt på luftning

musik på hög nivå

asvarmt ute juuu
blev lite fundersam när jag kom ut, för d va så himla fint väderr, så d va ju bud på o lägga sig o sola o bada, meeen nää tog tag i d o motionera istället..

Kanske ett kvälldop ikväll me Nillis??

Fröken pernilla kommer hit ikväll, vi tänkte hyra en film, mysa till d lite :)
Hon sover över här :D love our sleepovers :)
+ helt bra för henne för hon får inte så långt till jobb..
Jag tänkjte se om jag orkar gå upp tillsammans med henne
äta frulle ihop o sen ut på en morgonpromenad :)

Hörde av min granne d ska bli oväder inatt, regn o åska..
hoppas på ett riktigt galet åskväder..
Jag älskar åska o blixtrar
jag blir så lugn av d, tycker d e så fruktansvärt mysigt...

Har tydligen missat alla åskväder denna sommar :S

nu ska jag ta o fräscha till mig själv faktiskt... hoppa in i min totalt nystädade dusch :)
känner man sig renare än renast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0