Redan :)

Jag har gått upp hyffsat tidigt, tänkte egentligen gå upp me pernilla, men haha när klocka ringde orkade jag verkligen inte :P
Men gick upp vid nio
Gick en timme runt dammen
sen blev d sola :) puh va d va äkligt varmt, kunde inte andas
sen nu e jag hemma
dax för frulle o våra bästa år är på tv..

Fick mitt åskväder inatt
o d va en knall som gjorde att jag verkligen hoppa upp... haha tur jag hade pernilla där för jag tog tag i henne :P haha
måste sett lite smått gulligt ut :)

Jobba kl 14-23
trist tid...

vi såg ju film igår, den va hmm ja vi garvade en hel del, men guh va löjlig, haha
hoppas aldrig jag blir så när jag e 35..
guh nää

Nä hitta duschen nu o sen lite frulle :)

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tittade ni på??

2009-08-11 @ 16:30:30
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0