redig kicka

Idag har jag redan fått massvis gjort :D


Jobbar! 6.28 - 11

städat undan här hemma
handlat stuff till lille bebisen
o sen städat hos honom
tvättat bilen
handlat mat
ätit lite lunch
duschat o frächat till mig

nu ska jag dammsuga :D o gosa me peacho :D

detta tycker jag är mycket effektivt..

ska se om jag kanske kan klippa mig imorron, hög prioritet egentligen, men blir dock ändå inte av... *suck*

Tänkte fixa så myce som möjligt nu, fööööör snart har jag ledig helg, OCH jag har fått lång ledigt (fyra dagar) :) ska bli så härligt, vill ha så lite måsten som möjligt då..

Imorron ska jag förhoppningsvis träffa mamma

känns som om jag inte hinner med alla...
har ju jobbat som en toka...

o sen när man väl e ledig så e d rätt skönt obland o bara vara!!

Men jag har förstående vänner o familj så vet att dem förstår om d blir lite tajt ibland :)

Nus ka jag ta tag i dammsugaren....

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0