shuff

tiden bara rinner iväg, o jag är i full gång hela tiden..
känns som jag knappt e hemma,,
men d gör inget för jag gör bara kuliga saker..
Nu har jag 4 dagars ledighet från jobb..
ska bli såå skönt, o allt är redan fixat, här e städat, jag har handlat, bilen e fin o redo, o ingen tvätt heller minnsan..
Inga måsten för min del, änsålänge iallafall :)

Jobbade till 12 idag, sen stack jag o Catrin till Bo01 för o fånga solen. o ja den tog
gjorde inget att d blåste så där, för d va liksom inga kalla vindar.
men guh va solen har tagit
o jag har som vanligt bränt ena halvan av ansiktet, ahha bara för man ligger o snackar :)

Hoppas på ikväll :D
ihhhh



Tänk så fel allt kan bli. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0