underbar söndag

Igår drack jag 2 redbull, o ja haha jag va speedad..
slapp bakfyllan
kanon kväll

Idag har jag haft bästa söndags mys
jobbat hela dagen, kom hem vid 7 körde emilia hem som kom från götet.
vi bestämde oss för mys nere på gården
kränga pizza o dricka ett glas vin
hur mycsigt som helst må jag säga
sue kom oxå :)

Jag mår så jävla bra
Jag har aldrig kännt sånhär lycka
lycka för mina vänner
lycka för min familj
Min LYCKA :D
ni gör mig så fruktansvärt hel
jag känner mig aldrig ensam
o jag har fan dem bästa o finaste människorna i mitt liv..

Bilder från en massa kuligheter tänkte jag försöka ta mig tid till o lägga in imorron :)

Nus ka jag krypa ner i bingen o kolla tv :)

Ni är min värld, ni är mitt liv, ni är min Lycka....... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0