vips

Tränade på gymmet idag faktiskt, känner d e dax o ta tag i d igen..
har ju inte tränat på gymmet på hela sommaren, har mer sprungit lr gått utomhus.. tycker d e helt för äkligt kvavt inne i lokalen..
men nu e d dax o köra igång på riktigt igen..
menkommer lätt fortsätta va ute o promenixa så ofta jag orkar, för d e fan riktigt skönt..

När jag skulle cykla hem så va där en äldre dam som stod brevid sin cykel o bad om hjälp..
jag försökte va jag kunde..
o typ 1 min senare så va där två killar som stannat för o hjälpa till :)
kanon, för då lämna jag över detta uppdrag till dessa män ;)
fick tack för min hjälp av damen :)

gillar när folk hjälper varann... ibland blir man underbart överaskad av hur snabbt hjälp kommer o folk erbjuder sig, ibland blir man tyvärr rädd för hur lång tid d kan ta innan man får hjälp..

Nu ska jag in i duschen..

*Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0